Dagen innan!

Hej,
Sitter vid datan i lägenheten, har varit i stan sedan igår kväll. pappa kom in och vi skulle fira mig lite i helgen :)
också därför ni bara fick ett mobil inlägg igår.
Dag 5 ämnet "vad är kärlek" ids jag inte skriva om, det känns som om ni borde veta vad Kärlek är för mig :)
Skriver imorrn ist.
Och imorrn fyller jag år! :D ååh. jag känner mig fortfarande som om jag är 7, jag älskar att fylla år! Kan knappt somna om kvällarna, och vaknar tidigt och super glad :D
ÅH.GAh.
imorrn blir det fläskfilé, strips bea och bio med sötnosen :) riktigt mys!
Har även fått en födelsedagspresent i förväg att pappsen, den får ni se imorrn :)
och så har jag handlat lite födelsedags presenter till mig själv. två tröjor typ. får ni också se imorrn :)
Ikväll har vi ätit på Eastern palace, och fy fan vad gott det var! :D
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback