duuusch

Tvingade precis in mig i duschen, och medans jag stod där och skulle tvätta ansiktet gick det en tvångstanke i mitt huvud. "öppna för helvete inte munnen!" åh jag är så äcklad, men känns skönt att vara ren. om man ens blir det? nej, nu skrämmer jag mig själv :)
.
Var ju somsagt nere på stan idag, först en sväng med Therese W och sedan med Emil :)
Handlade två grejer, en är hemlig :) dock kommer ni aldrig få reda på det haha!
Och sedan en ring :)
.
såg nu också precis att det inte skulle bli Dh ikväll. suck... Jaja, sånt kan hända.

ringen i mitten, 79 på gina tricot :)


några av alla mysiga ljus i lägenheten :)


Eftersom det inte blev Dh, blir det popcorn och Wii. New Super mario bros! :)


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback