GRATTIS HJÄRTAT!

♥Hej! detta är ett tidsinställt inlägg :) så nu är jag antagligen hemma hos Emil :)
Som fyller 19 idag! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING! ♥
tänk att när jag träffade honom för första gången var han 17, ja det var ju dock i slutet på september så han skulle ju fylla 18, men det känns som om tiden gått så sjukt snabbt. Känns som om det var igår vi träffades på Ica blå center. Han var med Hans och jag med Emelie, Jag skulle handla en juice och då ville han träffa mig. så det passade ju bra!? haha. Blev även tre kinderägg som Emelie fick av mig, hon tyckte ju så mycket om dom :)
. Nej gu, haha.
Jag är fortfarande så lycklig att jag vågade träffa honom den dagen. Jag hade verkligen inte planerat att skaffa en kille, Jag var inte pigg och inte ett flickväns objekt. men när jag träffade honom var jag fast. Han var så glad, rolig och fin. Jag blev kär nästan direkt. Han är allt!
Grattis än en gång älskling och idag kommer bli underbar vad som än händer!
Det är och jag sötnos! ♥



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback