hemma hos emil

Hej, ligger hemma idag. hade feber när jag vakna och jätte ont i halsen.
Men bara för att jag är sjuk tänker jag inte ligga och lata mig. ska plugga lite, skriva om APU:n och om filmen vi såg igår på skolan ( som jag nu kom på att jag inte skrive om ) och så gitt jag kuta till min lägenhet en sväng och hämta lite grejer.
Igår fick vi iallafall se en film som hette Perfume. Den var rätt bra, lite halvkonstig i slutet när ja. ungefär 200 personer blev typ i trans och hade en stor sex orgie...?
Också på kvällen var vi och hälsa på Emils syster, åt kladdkaka och kollade på en film :)
.
Vakna imorse av att Emils söt mamma kom hit, dock var jag så trött så jag minns inte någonting av vad hon sa haha.
Ska gå nu en sväng och sedan plugga igen. så vi hörs ikväll!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback