Kälarnre

halloj.
Åh jag var så glad när jag träffade Emil igen :) blev ju dock från halv 3 till 6 men jag klagar inte :)
6 kom ju bussen till Hammarn så då mötte mormor mig och vi for hem till henne, åt middag, hälsade på Stig-Allan och Inga-Lill. Kom hem till mormor igen, kollade på Greys Anatomy och det nya programmet Nikita och sedan blev det sova. va ju så sjukt trött.
Imorse väckte mamma mig halv 11. hon hade då suttit hemma hos mormor någon timma men inte väckt mig, men skönt och sova var det iallafall :) Packade ihop och for hem. nu sitter jag och smider planer för imorrn :D
Då fär jag till Emil och är där runt 12-1 :) MYYYSIGT ♥
.
Ajja, ska fixa lite annat nu. hörss :)
"gmmal" bild :) söt!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback