Kvällen

Hejsan, sitter nu i Kälarne och försöker hålla mig nog vaken så jag kan skriva.
försökte mobilblogga på bussen men det fungerade inte..? skit mobil+skit blogg..
.
Idag har det iallafall varit full rulle! (kanske därför jag är så trött), tog bussen ner på stan när jag slutade och mötte upp syster som kommit med bussen från Umeå, sedan vart det kutning på stan + donken :)
Sedan blev det buss hem 20 över 4 fram till 6. det var nog den ända lugna stunden jag haft på hela dagen. sedan laga vi mat, jag spruta ut lite cola ur näsan när jag fick skrattanfall (vilket inte gjorde det bättre med colan i munnen..) :) Efter det klädde vi på oss i all hast och drog ut med raggar golfen på "kvällsöppet" i Kälarne, typ 9:an sålde grejs till skolresa, och massa fjask, men tyvärr var det ju mysigt (:)) den lilla halvtimman vi var där innan allt stängde.
Sedan for vi raggartur runt Kälarne haha...
Och när vi kom hem spela vi en massa mario, gick ut med hunden i kylan och satte oss och spela mario kart. jag spöade skiten ur Sofia!
sedan ville Sofia pröva det omtalade (av mig) Barbie spelet där man rider hästar. så fick guida henne genom spelet och hon red och red och red. haha. och nu gick hon och la sig av utmattning, kanske också för att jag ägde henne så jävla stort :)
.
nu blev det ett långt inlägg. men kompenserar för alla korta jag skrivit förut :)
ska bara skriva också att jag ber om ursäkt att jag inte orkar skriva om "dagarna" ta igen dom senare kanske :)
.
nu ska jag kasta mig i sängen så jag orkar tårta och paket imorrn! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback