Lägenheteen

Hejsan,
Sitter i stan och spelar musik på hög nivå :)
Blev bil in idag för vi skulle skjutsa min syster till bussen som gick 3. sedan blev det ica maxi för mathandling och nu sitter jag bara här.
Känns riktigt skönt att komma in tidigare, även fast jag inte har så mycket att göra haha.
Det är förresten så himla mysigt här, massa tända ljus :)
.
Ska skriva ett arbete om balett iofs, och varför ska jag det. jo till dansen imorrn, vi har börjat dansa balett och ska därför skriva ett arbete om det...
.
Nej, ska inte störa er mer. så hejs

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback