make-up och tårta

Ni skulle ha fått se en bild på mig nu, fy jag känner mig ju snygg! haha
Hade tråkigt och vill träna lite på make-up så jag satte igång med en mörkbrun sotning och lösögonfransar. vart riktigt förvånande bra, men så blir det ju dock bara om man inte ska ut eller om man tränar på make-up och ska duscha sen. vilket jag ska.. haha :) hade tänkt mmsa in en bild för jag har sladden i stan. men eftersom jag mmsa två bilder till Emil ids jag inte. han tyckte förövrigt att det vart jätte fint! :)
Men söndag eller måndag lovar jag att jag ska lägga in bild!
.
Nu eftersom Emil inte har dator (och INGEN av er får skvallra, ni som känner han!! då blir Julia arg! ) och kan kika här så ska jag avslöja att jag och mamma har bakat en tårta till han imorrn :) minns inte nu vad den hette men imorrn bitti om han sover ska jag smyga in med en tårtbit på säng till honom :) Och så ska jag skriva ett litet fjaskigt kärleks brev också:) känner mig som världens bästa flickvän! haha.
Åh jag längtar så tills imorrn! :):):):):):):):):):):):)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback