page

Hellu.
Idag jag har klippt mig! började tveka och ville inte klippa mig men så satte jag mig i stolen och prata med frissan och då ändra jag mig. blev en lång page. är nöjd för tillfället, hoppas bara jag vaknar nöjd också :)
På sjukhuset gick det bra iallafall.
Shoppade även en massa idag, ingenting speciellt till mig, utan till min lägenhet, massa "julljus", paketpapper, mamma gav mig röda gardiner så ikväll har jag julpyntat min lägenhet. jag vet att det kanske är lite tidigt, men det blev ju så sjukt myysigt! :)
.
blir inga bättre bilder just nu :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

det blev ju jättefint när du klippte dig :) o va bra att det gick bra på sjukhuset, <3

2010-11-24 @ 21:56:38
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback