Tärnajänten

Har nästan precis kommit hem från Kusinbarnen :) Mysigt, fika lite, prata lite om dom och kollade på det okända. men nu sitter jag här igen.
Var faktiskt lite depp ikväll, Mest för att jag känner mig så ensam. och så finns det ju ingenting att göra i Tärna. vill bara ligga och mysa med sötnosen♥
.
Iallafall. funderar på att sätta igång en film, äta lite popcorn och sedan sova :) men ska spela lite på fb före, Hade ju ingenting att göra idag så Emil hjälpte mig igång med Mafia wars genom telefonen, ganska intressant :)
.
Ska kolla på Svenska hollywood fruar nu. så vi hörs! :)
Här är en av sötnosarna Aili :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback