bil

Hej,
Sitter och kollar på tv, anders har tyvärr kontrollen och då är det National Geographic som gäller, just nu handlar det om nå kärnkraftvärk, :p
.
Har varit ute och övningskört idag, körde en sväng till ragunda och tillbaka, gick riktigt jävla bra :) gick dock inte lika bra där vi skulle pröva parkera och backa haha. men jag lär mig, sakta och säkert :) städade sedan ur min garderob med mamma, blev en full sopsäck, ojoj vad kläder man har samlat :p
, ikväll vet jag inte riktigt vad som sker, ta det lungt eller nått :)
men det märks. vi hörs!
.
förresten, Grattis Malin och Simon på årsdagen! :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback