Daaays

Hejsan, va ju ett tag sedan jag skrev sist, men jaja..
:p
ett års dagen var jätte mysig :) även fast Emil gick ut och skruva haha...

Och söndagen när vi spontan for till sundsvall träffade jag även Linnea! :) det var jätte kul för sist jag träffade henne var jag inte så himla pigg om man säger så.

Och igår började jag praktiken på Sense, går rätt bra och är ganska kul så det är okej! Blir bara där tills torsdag och sedan byter jag ställe till Aqui nere på storgatan. :p

Ska straxt väcka pojken så han kan sova inatt och sedan slänga mig i duschen. måste hinna se dh! :D

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, tycker du inte du var pigg när vi träffades sist? :p <3

2010-10-21 @ 15:55:14
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback