Greys...

Hej!
Ja, greys anatomy var bra, självklart. men jag vet inte?.. Jaja dom är deprimerad men vafan, hela avsnittet behöver ju inte vara cepe. nej var en flopp idag!
va ju inte så underbart som jag trodde det var.
.
Iallafall! hade ju min första matte lektion sedan nian idag, dock var den bara typ en halvtimme så hann inte riktigt komma igång, men shit vad jag har glömt alla!
Och jag har ju svårt för matte, men plus och minus borde jag väl kunna!?
.
I eftermiddags så var jag och Malin på Fristilen för ett Easyline pass. Satan vad jobbigt, men GUD vad skönt efteråt! :)
Ska straxt sova, har make-up imorrn på skolan. är så otroligt roligt ! :D
YEAHAHH!
.
Men, vi hörs :) PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback