jag älskar emil!

Hej,
Är jätte kass på att blogga nu för tin, men ja. jag ids inte :)
Idag har jag haft en riktigt slö dag på skolan och sedan så for jag ner på stan och sa hej på en praktik plats, sedan mötte jag upp Emil och Hans och vi sprang runt en sväng på stan. Tog en kaffe på Törners :) sedan for jag och Emil ner på Jula och kuta där och sedan hem och åt middag. sedan har vi bara latat oss framför varsin dator :)
Det kallar jag bra kväll! hahah.. :p
I helgen ska jag hem till Emil för på lördag firar vi våran 1 års dag! ♥
Lägger nog in ett inlägg då, möjligtvis från mobilen :)

ska börja göra mig i ordning för sängen nu så hörss!
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback