Käl-arne

Hejsan,
Sitter i Kälarne nu, åkte hit i helgen för Emil skulle vara ganska upptagen i helgen, men ja. kanske lika bra att ta det lungt och sova.
Igår kväll så fick jag och Emil ett ryck så vi for ner till Emelie på stan och spelade lite wii.
Idag har jag haft engelska b och körsång, alltid lika roligt att sjunga :) Sedan gick jag och Emelie hem till mig och packa mina grejer och sedan for vi ner på stan, jag gick och hälsade på folket på min praoplats för v.42 och visa vem jag var och vilka tider jag skulle jobba. blir nog bra det där :)
.
Jag och emelie gick sedan hem till henne och spelade wii, och sen mötte jag upp emil och vi tog Kälarne bussen hemöver, dock klev han ju av i stugun, kändes jobbigt men vi ses ju på söndag :)
.
Ikväll blir det inte så mycket, ta det lugnt, kanske rensa lite på rummet och sedan sova. man är ganska utmattad efter en hel vecka skola haha.
Menmen, ska läsa lite bloggar nu så HAJss :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback