make up!

Halloj,
Ligger i sängen just nu och spelar Night Club på Face.
Tar det riktigt lungt för jag är jätte trött.och har väl egentligen ingen anledning till det :p
Har haft en riktigt bra skol dag :) förutom lunchen då.
Hade samhälle och svenska innan lunch och där gjorde vi typ ingenting, iallafall ingen jag minns och irriterar mig över.
Efter lunch hade vi make-up :D
Först blev jag sminkad av Amanda och sedan sminkade jag henne.
Vi fick he på foundation, ögonbrynspenna, kajal, ögonskugge bas, ögonskuggor, mascara och rouge om vi ville :) åh vad roligt roligt!!! :D fast är ju andra lektionen vi någonsin haft så det är klart att allt inte blir bra när man inte är van att sminka andra :)
Tog före och efter bild!
.
Ikväll ska jag väl och städa lite inför helgen och ta det lungt :) plugga lite engelska.
.
Ska fundera över någon middag nu så vi höres :)
PUSSPÅER


haha, riktigt skabbig före bild! :P


Efter :D Syns ju inte super super bra, men oh vad bra det blev :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hehe, har ändrat det nu ;)

2010-10-07 @ 17:08:14
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback