Sjuuuuukhuus

Kollar på Kung av Tylösand. alltså, jag vet inte vad jag tycker om de ännu haha. kollat mest varje kväll, men ja haha...
Iallafall så har jag ju haft apu denna veckan förutom idag då jag var ledig.
Är på Apui som har frisörer, dom gör en massa olika behandlingar och säljer kläder,
Helt ok ställe men finns typ ingenting att göra, har fått suttit & kollar på beh. dammat av hyllor och sedan fick jag göra en c-vitamin beh & fransfärgning på Handledaren, men annars ingenting. så självklart saknar jag Sense som fan.
. Idag då, allting gick riktigt bra, läkarn sa att ultraljudet på buken såg bra ut, men hon ska ju såklart ändå skicka iväg bilder för ännu noggrannare undersökning, sedan så blev det njufunktions testet och provtagning var 20e minut i en timma och sedan var vi klar! YEAH! då blev det stan och shopping, hittade en tröja jag ska handla imorrn tror jag, handlade present till sötnosen :) sedan blev det middag med mammsen och Emil på Volos, dyrt så in i helvete va det också... :p
Ska straxt lägga mig, tror jag. börjar 11 imorrn om jag inte hört helt åt helsikke och slutar 6. blir perfa de :)
PUSSPÅEr



Kommentarer
Postat av: Linnéa

skönt att det gick bra på sjukhuset idag :)<3

2010-10-28 @ 08:52:13
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback