städat

Hej, 
Appråpå mobil bloggningen jag gjorde idag om att min lärare kallade min sofia. haha! jag vet inte alls vart hon fick sofia ifrån, jag ser ju verkligen inte ut som en ;) och + att jag och malin börja skratta! hon såg förvånad ut, men faktum är att min syster heter ju Sofia :p

Idag har vi haft skolfoto på skolan. hoppas nu verkligen att jag ser bra ut! och så berättade fotografen att man kan ta porträtt foto, fast inte gamla vanliga "sitta och le", utan lite roliga snygga foton som man sedan loggar in på internet och beställer hem vilket kort man vill ha, funderar verkligen på att fota :) men ja. jag vet inte än.

Har även städat min lägenhet idag, och rensade kläder ur min garderob(!), och jag hittade även 25 pantflaskor i garderoben som var gömda bakom alla kläder haha! ojoj, blir att panta snart! och så hitta jag typ 50 ica påsar, och det är inte att överdriva :p jävlar, kan vara bra att städa ibland.
Ska straxt trävva ansiktet och sedan lägga på en ansikts mask :) och under tiden diska lite och sedan blir det en dusch och ligga och kolla på tv tills DH börjar ! :)
Mys kväll!



PUSSPÅER







Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback