banangratäng

hejsan,
Tar det lungt förtillfället, ligger i sängen och har nästan precis ätit middag med sötnosen :) kycklingmojs! mums.
har haft en okej dag, förutom lunchen. det var banangratäng!
haft haft tråkiga lektioner och så har vi haft karaktär. jag fick en super skön ansiktsbehandling av amanda :) Vi fick även lära oss en ny grej, massage på typ axlarna och bröstkorgen som en liten paus i ansiktsbehandlingen! kul!
och så gav jag ju självklart också amanda en ansiktsbehandling.
Vet inte vad som händer ikväll, men ska väl ta det lungt tror jag.
Och så i helgen blir jag tyvärr kvar i stan.. hoppas sötnosen stannar hos mig. annars blir det så ensamt haha,
Imorse försökte jag skriva ett inlägg, men det gick inte som jag hade tänkt mig så nu lägger jag ut vad jag har på mig :)
Kofta: vet inte :)
Linne: bubbleroom
Jeans leggins : Rut m.fl
Rummet : stökigt!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback