Brandlarm

åh, sånna här dagar blir jag glad :) Jätte bra väder! Fika på skolan, kort dag och fått massage! :)
Fast en lite halv irriterande grej var att brandlarmet gick 2 gånger. Vi gick ju såklart ut första, men när det gick en andra gång satt o  vi fika så vi stannade inne. men vi såg en massa andra så vi var ju inte ensam.
Halv 7 blir det bio, :) Jätte mysigt! sedan plugg till en redovisning jag har imorrn på svenskan.
Jaja, ska ta och göra något haha. Hejss
Såhär är jag klädd idag :)
Skjorta : Garderob i tärna
Svart linne: Gina tricot
Vitt linne: Bubbleroom
Leggins: Bik Bok



ÄLSKAR MIN HÅRFÄRG :D

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback