daffyyyyssss

Hej,
Ligger och myser i sängen med Emil, vi har nyss duschat och ska väl snart sova.
Idag har jag iallafall haft en bra dag, hade skolval på morgonen och sedan Nk redovisning, sedan blev det lunch, soppa och det var faktiskt gott! ;o  efter lunch blev det massage, vi höll på att töja muskler och sånt, sedan blev det fika och slutade tidigt! :)
.
Gick hem och la mig och kolla på tv tills Emil ringde och ville ha med mig ner på lillänge och hämta ut hans telefon, som dom hade bytt ut till en Vivas HD, YEAH! ännu en sony skit ericsson... :p (enligt mig då, emil är himla nöjd... )
vi gick omkring i affärer i typ en timma, och jag handla ett par trosor, en vit liten påse till matvaror och ett par strumpbyxor på lindex :) sedan efter typ en timma kom mamma in till stan och bjöd oss på middag på Daffys. mums! :) dom skjutsade hem oss och då kan ni ju ana vad vi gjorde? starta datan, tvn och börja nörda :)
.
Ajja, nu ska jag ta och ge mig, hörs!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback