ETT ÅR SEDAN!!

Jag lovade ju att jag skulle skriva idag varför jag skulle fira med en massa gott.
JO., för idag är det precis ett år sedan jag låg för sista gången inne på Östersunds sjukhus, med cellgifter, dropp och var tvungen att kuta och pissa varenda kvart. Ett jävla år sedan, och jag minns hur lycklig jag var den dagen! och sköterskerna var så glad. och när jag skulle få åka hem sa dom att dom inte ville ha mig tillbaka dit.
Åh vilken lycka, att det har gått ett år sedan, har gått så sjukt snabbt.
IIH vilken lycka. men detta betyder ju dock att jag ska in på en super duper koll snart, ultra ljud, röntgens, njurvärde. det är liiite nervöst typ. Men om ingenting har hittats hittils så hittar dom nog ingenting nu heller :)
Så, nu är det bara 4 år kvar tills jag blir fri sjukhus. sedan ska jag fan aldrig mer sätta en fot där...
.
Har firat idag med att byta min adapter till telefonen, ätit fläskfile och pommes, bakat muffins och ätit det. och till kvällen blir det chips och godis! fyfan vad underbart! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback