handlat!

Hejsan!
Sitter i sängen och väntar på kvällsbesök av Emelie och jesper! :) blir väl att kolla på film.
.
Idag har jag haft dans, men det var inte ås kul idag för jag har ju vääärldens träningsvärk :p och efter lunch så hade vi tre lektioner på rad utan rast, men självklart fick vi ju ta 5 min bensträckare..
Sedan efterskolan stack jag hem, skrev  en handlar lista och gick hem till sötnosen och sedan for vi ner på lillänge och jag handlade ett par skor. och sedan ner mot willys för mat handling. ooh vad massa gott :)
.
Nej ska ta och avrunda nu för snart är dom här.
Lägger upp bild på skorna.
Dom är mörklila, dock fejk, men vafan.. varför ha riktiga när dom ändå går sönder lika snabbt som fejk? :p 200:- på skopunkten :)



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback