jävla fjällvandring!

Hejsan,
Åh vad jag känner mig död! vaknade med världens träningsvärk i hela kroppen sedan vi på massagen fick stretcha ungefär hela överkroppen, och på det ett Easyline pass! huvva.
Och idag skulle vi ju på fjällvandring, så var ju lagomt pepp :p
Tog mig iallafall iväg till skolan och mötte upp klassen och så for vi iväg med byggkillarna till Vålådalen.
Vi skulle gå den svåra vandringen för våran mentor var ju så jävla inne på att det skulle bli roligt. men hon vart ju sjuk så hon följde ju inte ens med!! När vi kom fram så började vi gå, till en början var det "kul" och lätt. men ett rent jävla helvete när det började gå uppför, åh jag svor och var förbannad på mig själv och hela jäkla vandringen.. vi hade gått någon timma när vi mötte fyra från klassen som sa att man inte var tvungen att gå upp på toppen, då vände jag, Lisa och therese såklart, ingen av oss ville eller orkade det. Men då hälsade regnet på, så vi tjejer kröp under att träd och åt våran lunch, och kallt som förbannat blev det. Efter en stunds fikande började vi den långa vägen tillbakas, tur är att det gick mestadels neför.
vi kom iallafall tillbaka och då satt dom jäkla byggkillarna och försökte mörda fåglar med en kniv, kasta på dom när dom skulle hämta korv som byggarna kastat ut. TUR som det va så träffade dom inte.
Det blev en lång bussresa hem, eller inte så jätte lång, jag la mig och sov :)
Kom till skolan och klev av, Tro ni inte jag då ramlar mitt på asfalten och skrapar upp mitt högra knä!? Förbannad som jag blev gick jag hem svorandes och sedan la jag mig i sängen och kollade på tv för att lugna ner mig lite. Förbannat ont! har inte skrapat upp ett knä på flera år! och just idag när allt annat har gått åt fanders..
.
Men! nu är jag iallafall lite gladare :) bara jäkligt slö i kroppen. blir att sova snart iallafall.
Ska hem till Emil i helgen så då blir det inge dator, men skriver inlägg via telefon och sånt :)
ps. Förlåt mamma för alla svordomar, men var jäkligt arg idag! <3 och dina byxor är hela även om jag ramla, blev inte en skråma konstigt nog :) ds.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback