Kälarne

hejhej!
.
Orkade aldrig lägga in bild igår, Men ja vi hade en bra dag, myste och kollade på film, iron man 2. :)
.
Vaknade kvart i 7 imorse och masade mig upp för att ha engelska B i två timmar och 40 min, men efter den var det körsång :) alltid lika kul, speciellt med Emelie som en uppfriskande vind. <-- haha.. ..:)
När vi slutade gick vi till min lägenhet och packade mina grejer och sedan gick vi till Emil som satt och vänta på oss. Kollade på tv ett tag, sedan var Emelie tvungen att fara hem. Runt 15.48 tog vi bussen ner på stan för Emil skulle på Körskolan innan hans bror skulle komma med bussen 17.25, men då var ju såklart körskolan stängd så vi gick runt på olika affärer och kollade :) mys! när han kom med bussen klev vi på och for mot hammarn, väl där sa jag hejdå till min sötnos♥ och kle in i bilen med mammsen och Anders, for mot Ragunda och hämtade upp min moppe där, så nu är den hemma. Och sist men absolut inte minst så åt vi middag halv 10 :) men ojoj vad gott det var!
.
Blir antaligen säng snart för 1. min dator är i stan och mammas sitter fast. 2. glömde mina filmer i stan. 3. tråkigt att vara vaken.

.
Kollade också om jag hade någon rolig bild här, men icke. så ni får nöja er med en text. mjau!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback