Kväller

Hej!
Är lite gladare idag :) fick mina piller utskrivna eller mycket om och men.
Idag har vi haft en ganska bra dag. började kvart i 12. slutade tio i 4, men hade inte mycket till lektioner haha.
Sedan for jag ner på stan och hämtade ut pillerna, umgicks med Emelie lite, Mötte upp Emil och vi for hem och åt middag sedan baka jag muffins :D MUMS!
Nu ikväll har jag städat lite och ska straxt kasta mig på disken.
Om jag har tur kanske pappsen hälsar på mig här i stan i helgen :)
.
Imorrn ska jag och Emil nog på Bio, resident Evil 3D :)
.
Men ja, vi hörss!
en mysig sommarbild :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback