städat!

Hej!
Är alldeles utmattad nu, flänga runt och städat mest hela lägenheten! och då menar jag torka av grejer, inte bara blåsa på dom lite...
Känner min faktiskt rätt duktig :)
.
Emil stannade iallafall med mig i stan, han ska gå på körskola medans jag kör lite moppe haha!
:) så idag har vi varit och handlat mat inför helgen, och självklart chips och en godispåse! Är en ganska så speciell dag imorgon, Men det tar vi då! :D
.
Hade körsång idag på i-valet, riktigt kul :) älskar ju att sjunga så jag ångrar inte alls att jag valde sång! wii, och en söt lärare har vi också!
.
Nej ska ta och sluta nu :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback