sunesö

Hej, sitter i Sunes ö nu och har typ håltimme innan vi ska ner på Wargen, ska på någon urtråkig valdebatt...
men man kan ju sitta där och sova typ för efter den slutar vi.
men när jag kommer hem så blir det inte lungt, har en läxa eftersom jag inte var på skolan igår och så ska jag skriva labbrapport.
.
Och jag är så sjukt trött idag! var ju i hammarn igår och firade gullungarna :) så vi sov där och tog bussen in med Emils bror i morse, klev upp ungefär halv 5! men jag började ju 10 idag så när jag kom en hoppade jag i duschen och sedan la jag mig och sov i en och en halv timme. najs! :)
.
Haha kom på att jag kanske egentligen skulle ha skrive labbrapporten nu, men... jag orkar inte, skriver mycket bättre hemma också med tv och musik. så väntar med den.
.
Ska se om facebook funkar nu på skolan, dom har ju blockerat den men om man gör på ett visst sätt kommer man in, så ska se. skriver ikväll :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback