21 september :)

Hejsan!
Jo börjar väl med igår :) Jag gick på fristilen med Malin på ett pass ( minns dock inte vad det hette ), sedan snabbade jag mig ner till Emelie och duscha och sedan började jag och hon laga tacos åt pojkarna. vi åt och det var jätte gott! sedan så spelade vi wii och kollade på Gumball 3000. När vi sedan kom hem så städade jag lägenheten lite och sedan la vi oss och sov.
.
Klev upp kvart i 6 i morse och for ner mot fristilen med tanken inställd på ett morgon pass med Malin, men tro ni inte på fan att jag inte kunde komma in med min kod!? jävla helvete, så jag stod och banka på dörren ett tag men ingen hörde mig så då var det bara att stå i regnet typ en kvart och vänta på bussen hem. kom hem och så la jag mig för att sova.
Vakna kvart över 10 av att mamma knacka på dörren, hade försovit mig såklart! men vi hann iallafall i tid till Sjukhuset (hade ju glömt att säga att jag skulle på röntgens idag) Men allt så bra ut :) Sedan blev det ett cepe läkarbesök med den drygaste läkaren som finns... och sedan blev det shopping! :D
Det blev en bag, en par träningsbrallor och hårfärg :)
Yeah! blev ett långt inlägg haha, men ja..

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback