Colour in my hair

Hej! sitter här i Kälarne med färg i håret :)
Syrran färgar och jag ser glad ut, nej men vet inte hur resultatet blir, denna färg jag tog var mest för att kolla om man ens får säga så om sitt hår :p

Emil är iallafall ute i bilen och håller på och sätter in nå högtalare, tycker jag hör musik så det går nog bra :)

annars då..? nja svin dryg dag på skolan, dock en jätte kul grej, var och såg på pc musiks konsär och den var ju så himla bra! åh vad jag önskade ibland att jag fick stå där med dom om jag hade valt den linjen...

MEN, ska dra, hörss!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback