Date

Hej! nästan nykommen hem ifrån skolan, haft en okej dag.
Haft make-up på skolan och Sophie sminkade mig som Katherine Heighl, (ni får se bild på mig och på henne) och jag sminka sophie som Vanessa (nått) hon från high school musical :) blev riktigt bra! båda två :)
Sedan stresshantering som jag mer än gärna hade sovit mig igenom, trött som en tok.
.
Men i eftermiddag/kväll! då ska jag och Emil ha en liten date nu innan vi åker hem i helgen till Emil,
Vi ska ut och käka och mysa! :) för på lördag har vi ett och ett halvt år!! <3<3<3 :D
.
så hörs! btw. Seriöstjej.com

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback