Jag är så lycklig,måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag

Okej gott folk!
stunden är inne haha..
.
jag och emil ska flytta ihop till en 2a i Torvalla C! :D Är jätte glad och nervös nu över flytten, vi får börja flytta in 2 maj, men lägenheten är vår 1 maj! den är jätte fin, vi har varit och kikat och jag har en massa planer för hur den ska se ut och en massa planer mer! :) inglasad balkong, Jätte stort vardagsrum, :)
.
Lite bilder, första är ungefär hur huset ser ut, bilderna är tagna från östersunds bostäder, men påt ungefär :)
andra är en sprängskiss på hur lägenheten ser ut, Jag vet inte om storleken stämmer för bilden är också tagen ifrån osdb, men så ser den iallafall ut! :D :D
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback