natten innan morgonen..?

Ska alldeles straxt lägga mig brevid en levande pojk :) ♥
haha, han tyckte det var roligt att jag har blivit så rädd, men ska leka lite macho, men nog tror jag han blev lite rädd när svarthålen kom ;) hehe.
.
Imorrn bitti blir det iallafall en lång resa hemöver, med ett kort besök på dollar, och kanske en hamburgare ^^
Men sedan är vi i "landet" (selsålandet) som gud glömde :) men ack så hemtrevligt! - spindlarna!
blir lite hundvakt över helgen då föräldrarna far till Turkiet med storebrorn. åh vad fubbigt!!!
Men kommer såklart sakna kära lappland, känner mig ju som lite mer hemma här, men dock skulle jag inte vilka bo här som vuxen, men en sommarstuga ska jag skaffa!! :) och så gillar jag dialekten jag får här uppe! :)
.


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback