Pc=cP...?

Hej! pillade inte ett smack på datoren igår så då tycker jag att jag förtjänar att sitta lite nu på svenskan :) sitter och pluggar lite om Litteraturen för lääänge sedan, sämst :p

Igår vad jag och Emil och hälsa på Jesper på frösön, blev en riktigt najs kväll :) och tur är om man inte är hemma hinner man inte stöka ner ;) så lägenheten är iprincip lika fin som i söndags!

hm, annars då..? nja ingenting, Eller jofan, har utvecklingssamtal kl 4 i eftermiddag, vad ska tanten säga idag då?
Ska iallafall sätta mig mittemothenne denna gång, på detta vis kan hon inte krama mig!
.
Samhälle börjar straxt insåg jag, hörs! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback