People talking without speaking

Hej!
Har varit och hälsat på Emils bror en sväng ikväll, blev kaffe, puzzel byggning och så ska det låta.
hur gammal kände inte jag mig egentligen..? :O
.
Men, är så himla pepp nu på att flytta! sitter varje vaken minut typ och planerar hur den ska se ut, är nääära nu! :D
PLUS att på torsdag tar jag och Emil med oss Nina i nissan upp till tärna, hon ska till sin pappa och jag till min haha, typ 1 km ifrån varann :) OCH i tärna finns det snö OCH fjäll, så ska köra som bara bomben nu innan våren och sommarn kommer helt! längtar! :)
.
Men nu ska jag sova, Så hörs imorrn! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback