Resan

Hej! sitter inne på rumme breve Emil och kikar på solen som typ pajar min data haha.
Sov som en stock imorse, märks att man inte får tillräckligt med sömn på veckorna.
.
Som jag skrev inatt gick resan bra, men kan ju förklara det jag skrev lite mer ingående haha.
Precis när vi skulle åka ut till Ås för att hämta Nina så märkte vi att vi hade punktering på vänster framdäck, då vart det ju bara att byta, men fanns fan ingen domkraft i bilen så då for vi till Pon cat och låna av dom, så ett vinterdäck har vi allafall om fjällen vill jävlas. tänkte redan så att detta är en otursdag.
sen gick resan bra tills vi kom till strömsund, först stack vi på dollar, handal lite smått och gott :) men så for vi ner på busstorget och skulle äta, tro på fan då att jag fick in FEL pizza, blev riktigt grinig så nina tog och skällde ut dom, fick in en ny efter Emil och Nina ätit upp.. grr..  haha.
.
MEN efter vi passerat Storuman tänkte jag att jag skulle sova, annars är man ju aldrig framme ju, Och när jag vakna igen så berättade Emil att en polisbil hade kommit super snabbt efter en väg till höger när vi körde på huvudled, och vi/dom hann precis stanna innan vi hade kört in i dom, och vilken jävla tur vi inte gjorde det för då hade väl dom hittat på någe så vi hade åkt dit och inte dom :p
.
När vi kom hem så fick vi äta korv och torkat kött, då blev jag glad igen! :) MUUUMS

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback