Rubben

Hej! ingen bloggning i helgen, lika skönt :) Var ju i Kälarne med Emil.
Fira syrran lite i förväg, åt en massa gott så nu har man lagomt ångest haha ;)
.
Haha igår natt kikade jag och Emil på Human centipede, den där filmen där en pensionerad doktor syr ihop 3 människor med ansiktet i arslet på den andra, sjukt äcklig film men ändå bra på något sett. bara sämst slut haha.
.
Ikväll har jag och Emil varit jätte duktig! :)
Emil diskade ett STORT berg, vi har legat lite på latsidan så alla grejer vad ju typ smutsiga. Jag torkade och pysslade och städa i lägenheten :) Team work!
.
Tror jag ska snabb slänga mig i duschen nu och sedan sova! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback