SKiträske

Hallå!
har haft en jätte bra dag uppe på fjället :) fika, sola och åka bob utför värsta roliga backarna! :)
.
även sett en massa lemmlar, åh gu va söta dom små jävlarna är! :) jag höll på att råka köra på en, och då fick jag mig en utskällning som hette duga, lemmeln visa tänderna och skällde på mig (alltså inte vov, utan deras sätt ;) ). men söt var han :)
.
Hettar i ansiktet gör det också :) hoppas på lite bränna iallafall!
.
men vette fasiiken om det blir så mycke mer skoteråkning, för imorrn har samerna sagt att det blir skoteförbud på fjälle, så om man inte ska iväg och fiska får man fan inte köra om jag har fattat det rätt. skitliv!
.
men iallafall så fyller min jobbiga syster 21 idag, så blir till att äta tårta ikväl, blir mums! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback