snake

Hej! sitter hemma i lägenheten och ska straxt sätta igång och plugga i någon timme! :)
Ska först och främst leta bild på någon snygg make-up som en kändis har, skriva om kändisen och printa ut bild+text, för imorrn ska jag ska bli sminkad precis som den :) känns riktigt spännande och kul! kan ju ta precis vilken make jag vill.
.
Va också upp med Emil på Jula en sväng, blir alltid lite sådär trött och seg när jag kliver in där, kanske just därför att det är en såå tråkig affär haha, men fick iallafall med mig ett sånt där snyggt klistermärke typ som man her på datan, så pimpa den lite :) vart riktigt najs tycker jag!
.
MEN, ska sätta igång nu så jag kan duscha och kolla på greys snart! :)
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback