Weekend

Hej!
har haft en riktigt bra helg :) åkte hem rätt tidigt i fredags och så gjorde vi inte mycket tills klockan blev typ 8, då for vi till Pf och Jenny, lekte lite med barna, Emil, pf och anders var ute och meka lite traktor. klockan 12 bar det av hemöver, slog igång en film, Varg och somnade efter den :)
.
Lördags hade jag och Emil ett och ett halvt år♥ då skulle vi göra grejer tillsammans, så vi bytte däck på 940n och lite grejer till :) på kvällen hjälpte vi Emils mamma med datoren, sedan packade vi upp the sims Medeltiden, startade det och sedan la vi oss och gosa och somnade sedan.
.
Idag så har jag suttit och spelade the sims medeltiden ungefär hela dagen, riktigt kul spel ändå :) lite annorlunda än som det brukar vara. ska göra en massa uppdrag och sånt :p
Sedan for vi till stan, nu har vi duschat, pluggat och jag ska dra igång the sims innan jag ska sova :)
.
I veckan ska jag börja packa!! :D Kan berätta imorrn för de som inte vet vad vi ska göra :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback