when the suns shine, we shine together

Hej!
sorry för uppbrottet, kan lätt bli så :)
.
Hade iallafall himla kul i tisdags! och i går så var vi ledig, passade mig perfekt :) bara ligga hemma och plugga, mycket skönt!
var på en liten utflykt igår med Emil! så oerhört spännande! :) ni kommer få veta vad det är simontid, men inte ännu :)
.
Idag har vi haft samhälle då två tjejer från facket och nått kom och snacka om typ jobb efter studenten eller nått.
Sedan kollade vi klart på Frankenstein som vi sett 3 lektioner nu haha. men åh vad nästan sorglig den var! men bra.
Sedan hade vi Make-up och kändis sminkning, jag fick sminka idag men nästa vecka ska jag bli sminkad! :) Sminkade iallafall Emma som Gwen Stefani, blev riktigt bra tycker jag :)
Och så var det tänkte att vi skulle ha stresshantering, men då ingen i klassen visste att vi skulle ha lektion (vilket vi inte skulle..) så hade ingen grejer, så vi fick dra hem haha!
.
jaja, ska plugga lite. hörs! :) kan lägga in en bild på världens sötaste barn :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback