Yesterday

Hej! Kom hem från Emelie för typ 40 min sedan, sov där inatt, blev enklast :)
Vi kom väl hm runt 1 halv 2, Med taxi! fy fan vilket smidigt sätt att förflytta sig med! haha dock har man inte pengar att åka över allt.
.
Går dagen var riktigt kul ändå, höll till i Torvalla Bystuda. Vi började fixa med mat och allt runt 5, stökade och höll på, sedan run 6 kom en massa folk! uppskattat till typ 55 pers, alltså en hel jäkla drös med disk och dricka! Men vi höll oss sysselsatta, så dom åt, vi snabb åt, plockade deras tallrikar, tom burkar, glas (och jag tappade ingenting på hela kvällen!!) Diska, dock med en sådan där dom har på skolor som tar bara någon minut innan det är klart.
Sedan runt 10 var det dags för tårta och kaffe och en snaps, Ännu mer disk och plock, diskade, tog det lite lugnt efter det medans ett band spelade (eller ja gäster som hade ett band) , lite "tanke mössa" lek. Plockade ännu mer dricks glad och tom burkar. Väldigt go stämmning hela kvällen var det på folket :) väldigt annorlunda jämfört med ungdomsfester oftast.
Men ja, runt 12 halv 1 blev det dags för korv med bröd, så vi kokade korv, sedan fixades det en taxi hemöver :)
.
När vi kom hem var vi så slut, men känner ändå att det var en rolig kväll, och tjänade ju en slant ;)
.
Det var min kväll det :) eran då?!
.
Idag ska jag duscha, städa och spela the sims 3!! :D
.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback