and a word to the wise when the fire dies, you think it's over but it's just begun

Hej!

ligger i soffan med täcket och kikar på 7e himlen, efter jag kikar på de ska ja äta fruskost och sedan slänga mig i duschen en sväng. 
och så har jag tvingat mig själv till att avlägga minst en timme till lite körkorts plugg idag, Emil har nå super program på datorn jag hade tänkt och använda.

 

Igår kväll så kom Emils mamma och bror förbi, så då tog vi och fika och sen kika vi bara på tv i nån timme, mysigt :), men dock brukar Emil ha en tendens att glömma att berätta för mig när dom ska komma och hälsa på så jag stod och fixa lite i hallen när de rycker till i dörren, höll på att göra på mig haha...

Menmen , vi får höras, pausen är över,

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback