blå-lila

Hej!

 

Sitter och tråkar i stan, ingen rolig som har lust att typ hitta på nått?

 

Iallafall har jag precis sminkat mig, Och de som känner mig vet att jag har en liten smink fetish, så idag blev de en Blå lila make-up, lite coolt ändå sådär, Och pga att jag gillar smink väldigt mycke (drömmer lite i smyg om att bli make-up artist men njaa ändå) så har jag skapat en ny kategori som jag lägger in sminkningarna i om ni någon gång skulle vilja kika på mina amatör sminkningar ;)

 

 

Imorgon kommer mamma till stan och umgås med mig, mor och dotter dag, blir bra! :) längtar lite rå!


Kommentarer
Postat av: Idaah

Du får sminka mig när ja kommer ner! :D <3

2011-08-30 @ 10:02:42
URL: http://mosesson3.myshowroom.se
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback