Do YOU wanna die happy?

Hej!
.
sitter i Kälarne och gör inget haha, (funderade på vad jag skulle skriva men kom inte på något..)
Har haft min älskade här ikväll med mig men han for för en timme sedan hem till sig, vi hjälpte min fejk pappa med lastbilen, sedan åt vi lite middag och myste en sväng innan han for :)
.
Mammsen jobbari kväll men kommer hem imorgon och då ska vi fara till Fugelsta på markad, träffa mormor en sväng och kika lite, blir nog kul :) + att jag ska köra, ÄNNU bättre!
.
Juste, har ju inte berättat att igår när vi for till härnösand så svängde vi ju in hemma hos Emil och så tog vi med Mullis till stan med oss över natten så jag fick lite sällskap, och så himla kul de har varit, haha och så följde han med hem hit så Mulle och Timo har busat hela kvällen.
Dock har Timo  fått spunk nu och gnäller och puffar på mina ben, vet inte riktigt vad han vill få ut av de, men tror han också saknar dom :)
.
jaajaaa, sitter vid mammas stor dator, men ska väl snart sätta mig vid min och kika på film och kan då lägga ut nå bilder på busarna och styggisen vi handla på roadtripen :)
HÖRS!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback