Like walking into a dream, so unlike what you've seen

Hej!

 

Vart inge bloggning igår även fast de va då de hände grejer haha, så tar de idag :)

Röntgen gick bra, så efter den gick jag till Emelie som för ovanlighetens skull var i stan! :O vi fikade, gick på stan och kika lite, sedan färgade jag Emelies Överhår blondt, och så satt jag och kolla när Emelie spelade nått wow liknande spel och höll på att dö av skratt flera gånger, Alltså en helt normal dag :) Runt halv 7 kom Emil till Emelie och så åt vi tacos ch dampa oss lite tills typ halv 10 då vi for hem.

.

Men när vi kom hem så fick vi för oss att hälsa på Jessica och Chrille som flyttat ut i Torvalla, så då bar de iväg till dom och drack kaffe och prata,

Riktigt trevligt! :)

Sedan hem runt halv 12 och SOVA!

 

Idag så gör jag inget, ska duscha strazt och sen diska lite. så inget mer roligt. vi hörs!

 

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback