Nu äre klippt!

Hej!

 

Ligger och slöar i soffan, är ganska ruggigt idag så myser ihop mig under täcket.

 

Igår så hämtade vi upp Emils syster, sedan for vi på lillänge och kika runt lite, sedan mot thai stånd och handla middag, FAN vad gott!!!! Hem till Emils syrra och käka så man hamna i matkoma :) Men så mot kvällskvisten så tog Emils syrra tag i mitt trollhår och klippte mig, Blev så sjujäkulskt nöjd! :D verkligen jätte bra ! vart lite uppklippt och lager, håret känns så otroligt fräscht nu!

 

Men nu ska jag kika lite på internet så vi hörs! :)

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback