Papppssseen

Hej!

 

sitter och jäser i soffan, har precis ätit middag :)

Pappa har varit här och hälsat på, därav den halv taskiga bloggningen, han kom igår kväll och åkte för nån timme sedan, har haft de kul :)

Han handla även på Ikea till mig, ett nytt soffbord, vart så jäkla bra!!

 

Och idag så har vi kutat lite på stan och sånt, men först och främst blev de såklart DollarStore! vart handlat en del, men visar de då jag fixat till de :)

Och så fick jag en t-shirt av pappa, sööt! och sen blev de Lillänge och kollade lite, rusta är alltid roligt att gå igenom. Och när vi skulle åka ifrån Lillänge tog jag och satte mig bakom ratten och körde runt lite och sedan ut i Torvalla och körde runt lite, himla kul och FÖRSTA gången i stadstrafik och jag greja de som fan! inte ett ända motorstopp, det är bra jobbat! :)

 

Menmen, ska slöa ikväll, så vi hörs !

 


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback