Se där du..

Hej!

 

sitter i soffan, kom hem ifrån att ha hälsat på Nina med Emil en sväng ikväll för en stund sedan, (krångligt förklarat.. ) Men innan vi for till henne va vi till Spader Dam och hade lite romantisk middag, blev en lövbit för mig och Pizza för Emil :)

 

Första skoldagen då.. Började 12, slutade 2 halv 3, prata lite om sommarn, fick en massa papper, tog skåp och fikade, hände inte mycke mer, alltså en rätt bra dag :) Dock va jag himla trött när jag kom hem, huvvaligen, ska de verkligen vara så haha?!

 

Imorgon blir de nog också en rätt skön dag, Karaktär på morgonen och kan gissa att de är fria beh och sånt men sen på eftermiddagen börjar vi med en ny kurs, Livsmedelspedagogik eller nått sånt, kan bli spännande!

Sen så hoppas jag också att jagkan få sätta igång med matten så snart som möjligt, typ Nu helst.. :p

 

Nää, en vi hörs!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback