Sjukan..

Hej!
sitter i soffan och kikar lite på klockan, har tvätt tid idag så väntar på att de ska bli klart.
.
de gick iallafall sätt så bra hos läkarn, dock är hon ju så jävla virrig att jag bli smacka till na ibland, men ja, är ju snart på vuxen avdelningen så då blir jag ju av med henne hehehe..
.
annars då..? de har gått upp för mig att jag börjar skolan imorrn, att detta är min sista sommarlovs dag, huvvaligen.
Och så nu har jag lite panik, sista året.. men dock är de skönt, himla skönt, en vardag, rutiner och ja såklart allt de roliga som händer iår! :)
wie, så ikväll blir de lite grejer som ska fixas, blir bra!
.
Nää nu hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, blev jätteförvirrad när jag såg att du skulle flytta upp till vuxen, men sen kom jag ju på att du är ett år äldre än mig ju... hehe :) känns det inte konstigt att flytta upp dit?

Det är ett år kvar för mig men det känns ändå som att jag inte vill lämna barn, haha.. :)<3

2011-08-30 @ 17:33:40
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback